loading...

ثبت شرکت در قبرس شمالی

بازدید : 8
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 14:20


مدارک لازم برای اخذ گذرنامه کشور‌ایران در سال 1402
حضور فرد تقاضاکننده الزامی میباشد
اصل و نسخه برداری کارت ملی و شناسنامه
اصل پاسپورت قبل (جهت تمدید پاسپورت)
یکی عکس 4*6 رنگی تازه که در محل پلیس+10 از شما گرفته می‌گردد.قطعا در هنگام مراجعه با موقعیت ظاهری مطلوب برای به دست آوردن تصویر صورت در محل کار پلیس+ 10حضور پیدا نمایید مثل نداشتن عینک، نداشتن کراوات، نداشتن کلاه، نداشتن زیورآلات، نداشتن آرایش و پیرایش غیرمتعارف برای شکل، محاسن و‌موی به صورت متعارف ، پوشیدن بلوز معمولی برای آقایان الزامی میباشد و از پوشیدن خرقه های طرح دار یا این که رنگ های جیغ پرهیز کنید و در حالتی که نوپا شما تحت 5 سال دارااست یک قطعه عکس 4*3 همدم ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی داشته باشید.
ارائه جواز محضری رضایت پدر و مادر و یا این که قیم رسمی ( برای درخواست کنندگان پایین 18سال)
رضایت طومار محضری همسر (برای بانوان متأهل)
ارائه مدرک فوت یا این که اصل شناسنامه فسخ گردیده همسر برای بانوانی که همسرشان فوت گردیده است
ارائه اصل طلاقنامه برای بانوان مطلقه
پرداخت مخارج گذرنامه که مشتمل بر عوارض نیروی انتظامی، شهرداری، پست، دفترها پلیس+10 و غیره می‌شود.
اذن کتبی از حمایت یگان برای اشخاص نظامی سرگرم به فعالیت و با بازنشستگانی که کمتر از 5سال پیش بازنشست گردیده اند.
ارائه اصل و اسکن کارت نقطه پايان سرویس و یا این که معافی از سازمان وظیفه همگانی
ارائه سند اشتغال به علم آموزی و ودیعت مالی وثیقه میان 8تا 40میلیون تومان (برای اشخاص مشتمل بر به اجرا سرویس وظیفه اجباری)
شما بایستی همه وضعیت بالا که مشمول هم اکنون شما می شود را رعایت فرمایید تا فرآیند اداری شما به خیر و خوبی و بدونه نقص‌ طی گردد در غیر این شکل ممکن میباشد برای کل این مفاد شما‌را پذیرا نباشند.
مقطع فرصت صدور گذرنامه جمهوری اسلامی ایران در سال 1402
بازه فرصت صدور پاسپورت جمهوری اسلامی ایران در سال 1402 از سرعت مناسبی شامل است معمولا در بین 3 تا 5 روز میباشد. در لحاظ داشته باشید صدور پاسپورت یک روزه قابلیت پذیر وجود ندارد و معمولا در میان 3 تا 5 روز مجال میبرد. پس در‌صورتی‌که قصد مسافرت به آن سوی مرز را دارید عالی میباشد دست‌کم یک هفته تا 10 روز زودتر مبادرت به اخذ پاسپورت فرمائید تا مشکلی برای سفرتان ساخت‌و‌ساز نشود
مفاد رسمی پاسپورت کشور‌ایران که بایستی بدانید
افرادی که با اعلام کتبی مقامات قضایی حق خروج از مملکت را ندارند و عده ای که در فارغ کشور ایران به جهت تکدی گری، ولگردی، ارتکاب سرقت، کلاهبرداری و ...سوء آوازه دارا‌هستند، به هیچ وجه اذن اخذ پاسپورت برای خروج از مرزوبوم را ندارند.
ماده 37: هرکس برای اخذ پاسپورت یا این که سندها در حکم پاسپورت به اسم خویش یا این که اسم شخص دیگری ورقه ها و مدارک مغایر واقع یا این که وابسته به غیر را عالماً و عامداً بدهد، به حبس جنحه ای از دو ماه تا شش ماه محکوم می گردد و در شرایطی‌که که کار وی باعث به صدور پاسپورت گردد، به حبس جنحه ای از دوماه تا دو سال محکوم گردد.
ماده 41: هرکس برای علم آموزی پاسپورت یا این که اوراق در حکم پاسپورت عالماً و عامداً و به قصد تقلب هرگونه استحضار مرتبط با خویش و ملازمان را که در صدور پاسپورت مؤثر میباشد برخلاف بنا شده در سوال طومار بنویسد، به شرط استعمال از پاسپورت به حبس جنحه ای از دو ماه تا شش ماه محکوم می‌شود.
کسانی که موقعیت تصاحب کردن گذرنامه کشور ایران را ندارند
کسانی که به باعث بدهی و یا این که هرمورد دیگری زیر تعقیب دستگاه قضایی مرزوبوم قرار دارا هستند.
عده ای که به خیال و خاطر داشتن سوءپیشینه، اذن خروج از میهن نداشته باشند.
افرادی که سازه بر لحاظ مسئولین، خروجشان از مرز و بوم سبب زخم وصال به مرزو بوم و یا این که منافع آن می شود.
افرادی که مالیات یا این که پول هایی را به دادستانی و تصویب ورقه ها بدهکار باشند.

بازدید : 8
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:19


روش دریافت اقامت ملازمان تقاضاکننده عمل در قبرس شمالی
افراد متأهل و دارنده خانواده، به عبارت دیگر با همسر و فرزندان، با رعایت موقعیت و قوانین ذیل می توانند روادیدِ اقامت قبرس شمالی را برای اعضای ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی خانواده‌شان به‌دست آورند:

سپری شد دست‌ نادر یک‌ سال از اقامت تقاضاکننده فعالیت در قبرس شمالی
داشتن روادیدِ کاری، آن‌هم دست‌کم یک‌ ساله
قابلیت و امکان دفاع نیازهای اشخاص خانواده در قبرس شمالی
لیست مشاغل موردنیاز قبرس شمالی
در سال‌های اخیر، بسط‌های عظیم‌ای در‌این سرزمین به ویژه در مسئله‌های گوناگون، به علاوه ارتقاء توریسم، قسمت سرویس ها را نیز به شدت زیر تأثیر قرار داده میباشد. فعلا، صنعت سرویس ها در قبرس شمالی مستلزم به اشخاص در قضیه‌های پایین میباشد:

مشاغل مربوط به خزانه
نصیب یادگرفتن
کسب و کار
بیمه
مالی و حسابداری
املاک
ساختمان سازی
حفظ‌های بهداشتی
سرویس ها حقوقی
سرویس ها تجاری
رئیس همگانی
پیوندها
کشاورزی و مشاغل مربوط به آن نیز در قبرس شمالی، دارنده زمان‌های شغلی بسیار متعددی میباشد.

در زمان‌های اخیر، بیزنس فی مابین‌المللی تحت عنوان یک حوزه اصلی، اعتنا بخش اعظمی از اشخاص را به خویش جلب نموده است. این مورد سبب ساز به پیشرفت و در فیض ارتقاء زمان‌های شغلی در این باره شده است.

صنعت بیمه یکی‌از منطقههای لازم در قبرس شمالی میباشد که جزو عمل‌های مالامال درآمد در عالم به حساب می آید. این حوزه دارنده دستمزد و درآمد بسیار بالایی میباشد.

لیست مشاغل ما یحتاج قبرس شمالی 2024
طبق واپسین داده های عددی، لیست مشاغل مایحتاج قبرس 2024 به گستردن تحت میباشد:

مشاغل مهندسی
حسابرسی
حسابداری
پیشرفت دهنده‌ی نرم‌افزار
مشاغل کامپیوتری
کارشناس فروش
دندانپزشکی
پرستاری
داروسازی
اپراتور دستگاه و ماشین
طریق دریافت ویزای شغلی در قبرس شمالی
برای اخذ ویزای شغلی در قبرس شمالی نیاز میباشد که درخواست شغل از یک کارفرمای دارای اعتبار قبرسی داشته باشید. بعد با مراجعه به سفارت قبرس شمالی، با در چنگ داشتن طومار‌ی درخواست فعالیت بوسیله صاحبکار و بقیه مدارک مربوطه، میتوانید ویزای شغلی قبرس شمالی را اخذ کنید.

ویزای شغلی عمدتاً به مقطع 1سال صادر می گردد، و در شکل رعایت موقعیت و ضوابط مربوطه، میتوانید این روادید را سالانه تمدید فرمایید.

بازدید : 15
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:31


قبرس شمالی
قبرس شمالی جمعیتی حدود سیصد و بیست و شش هزار نفر داراست و ۹۸% جمعیت آن مسلمان ها اند. گویش قانونی و در قبرس ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی شمالی ترکی میباشد.
با دقت بدین که قبرس شمالی ذیل حکومت ترکیه میباشد و واحد مبلغی این میهن، لیر میباشد، اکثر خزانه های این کشوردر ترکیه هم شعبه داراست؛ بدین ترتیب سرویس ها بانکی در بین دو سرزمین به سادگی برقرار میباشد.
مهم‌ترین شهر های قبرس شمالی، فاماگوستا، نیکوزیا و گیرنه میباشند. گیرنه، درساحل شمالی این کشورقرار دارااست و دارنده بقایای فرهنگ های سابق میباشد که آن را تبدیل به شهری بسیار جذاب می نماید.

ساختار اقتصادی مرزوبوم قبرس شمالی
سهم عمده اقتصاد مملکت قبرس شمالی که مساوی حدود ۶۹% از ساخت و ساز ناخالص داخلی این مملکت میباشد، بر مبنا قسمت های خدماتی همانند قسمت های دولتی، حمل و نقل، توریسم و گردشگری و همینطور علم آموزی و فراگیری می‌چرخد. بعد از آن، قسمت ساخت‌و‌ساز و صنعت های حدود ۲۲ درصد و کشاورزی حدود ۹ درصد از سهم محصول ها ناخالص داخلی مرزوبوم قبرس شمالی را به خویش تخصیص داده اند. منش اقتصادی این مرزو بوم عمدتا بر مبنا افتصاد آزاد بوده و در سال ۲۰۱۴ نیز، تحت عنوان یکی‌از سکو های رفیعتر ایجاد اشتغال دربین میهن های دنیا شد.
قابل ذکر میباشد، این مرزو بوم زیر تحریم های میان المللی بوده و از حیث اقتصادی متعلق به میهن ترکیه میباشد. با این درحال حاضر، ساخت‌و‌ساز ناخالص داخلی این مملکت بالغ بر ۱۵ هزار دلار بوده و همینطور نرخ بیکاری درین مرزوبوم ۸ درصد میباشد. این میهن صنعت گردشگری و توریسم قابل قبولی نیز داراست و قسمت قابل توجهی از درامد ملی این مرز و بوم از این حوزه پناه می‌شود.
شهر کایرنیا، پایتخت گردشگری مرز و بوم قبرس شمالی میباشد. طبیعت زیبای این مرزوبوم، موجب بسط در صنعت جذب گردش گر گردیده و مخارج ذیل در قبرس شمالی نیز به شدت در ابتدا بردن درآمد این صنعت اثر گذار بوده میباشد.

شرایط سیاسی و اجتماعی در قبرس شمالی
مرزوبوم قبرس شمالی به شش منطقه تقسیم میشود؛ به اسم های: حوزه‌ لفکوشیا، حیطه گیرنه،حوزه‌ غازی ماغوسا، منطقه اسکله،حوزه‌ گوزل یورت و لیفکا.
سیستم سیاسی این مرز و بوم نیز بر ۲ عهدوپیمان میباشد؛ حکومت که مدیر جمهور در راءس آن جای‌دارد؛ دولت که ابتدا وزیر در مرکز آن میباشد. اقتدار اجرایی در مرزو بوم کاملا در چنگ در آغاز وزیر و دولت و حق ضابطه گذاری در اختیار سر گروهی دولت و مجلس این مملکت میباشد.
قوه قضائیه به طور جداگانه از سایر قوا در‌این مرزوبوم کار می نماید. مدیر جمهور در‌این مرزو بوم هر پنج سال یک توشه تعیین گردیده و همینطور در آغاز وزیر از در میان نمایندگان مجلس با اکثریت آرا برگزیده میگردد.
قابل ذکر میباشد که سرزمین ترکیه در موقعیت سیاسی این سرزمین نقش بسیار مهمی داراست. پرورش های سیاسی و اجتماعی قبرس شمالی، منجر گردیده است که از سال ۲۰۱۰ پناهنده شدن به مرزو بوم قبرس شمالی فرآیند رو به بالا داشته باشد.
مزیت های مسافرت به مرزوبوم قبرس شمالی
از مزیت های مسافرت به قبرس شمالی موردها تحت را می قدرت اسم موفقیت:

• عدم نیاز به روادید برای ایرانیان
به‌این شکل که شما به هنگام ورود به خاک قبرس شمالی در فرودگاه مبادرت به دریافت روادیدِ فرودگاهی مینمایید.
• رابطه شل با ترکیه
• قابلیت کمپانی در اپلیکیشن های تبادل دانشجویی با دانش کده های رفیعتر عالم
• زیر بودن هزینه ی معاش
• آب و هوای معتدل و پاکیزه
• مناظر طبیعی قشنگ
خط مش های هجرت به سرزمین قبرس شمالی
اقدامات مایحتاج برای مراحل هجرت به قبرس شمالی وضعیت دشواری ندارد و بسیار شل میباشد. شما از روش خط مش هایی مانند ویزای شغلی ، تزویج با یک شخص اهل قبرس، خرید ملک ، سپرده گذاری در قبرس شمالی، علم آموزی وغیره مبادرت به هجرت به قبرس شمالی نمایید.

بازدید : 18
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 13:03


مزایای طرح های خرید غیر نقد ملک
یکی‌از مهم‌ترین مزایای طرح های پرداخت غیر نقد ملک این میباشد که به خریداران قابلیت خرید ملکی را می‌دهد که ممکن میباشد توانمند به خرید بدون نقص آن نباشند. این عمل دسترسی اشخاص به نردبان ملک را سهل خیس می نماید، به خصوص اشخاصی که ممکن میباشد به مقادیر متعددی پول عیب گیری دسترسی نداشته باشند. مزیت دیگر این میباشد که پرداخت ها در یک مدت مشخص و معلوم پخش میشوند و آنان‌را برای خریداران قابل در اختیار گرفتن خیس می نماید. این قادر است به ویژه برای عده ای که میزان دارایی محدودی دارا‌هستند اثر گذار باشد، چون به آن‌ها قابلیت میدهد هر ماه برای پرداخت ها ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی طرح ریزی و دارایی داشته باشند.

طرح های خرید غیر نقد ملک در قبرس شمالی نیز می‌تواند برای فروشندگان سودمند باشد. با ارائه طرح های پرداخت، آنان ممکن میباشد بتوانند املاک خویش را سریعتر و به طیف عظیم تری از خریداران بفروشند. این می‌تواند به ویژه در یک بازار رقابتی که در آن املاک شبیه متعددی برای فروش وجود داراست اثر گذار باشد.

معایب طرح های خرید غیر نقد ملک
علیرغم مزایای طرح های پرداخت غیر نقد ملک، اشکالاتی نیز وجود دارااست که می بایست در لحاظ گرفت. یک کدام از اشتباهات این میباشد که ممکن میباشد جریمه هایی برای مکث در پرداخت وجود داشته باشد. در حالتی‌که خریدار با خطاها مالی مواجه خواهد شد، این قادر است یک زمینه خاص باشد و پرداخت به موقع را برای وی سخت نماید. در بعضا مفاد، این قادر است سبب ساز به بازپس گیری اموال خواهد شد.

در غایت، طرح های پرداخت غیر نقد ملک ممکن میباشد برای همگی املاک جانور نباشد و کلیه فروشندگان آن را ارائه ندهند. این قادر است مورد های مو جود را برای خریدارانی که عشق مند به خرید ملک با به کارگیری از این طریق می باشند محصور نماید. هنگام نظارت طرح خرید قسطی ملک در قبرس شمالی، برای خریداران اصلی میباشد که وضعیت و مقررات تفاهم نامه را کاملا پژوهش نمایند. این دربرگیرنده شعور مجال‌بندی پرداخت، نرخ‌های سود، جریمه‌های تأخیر در پرداخت و بقیه کارمزدها یا این که هزینه‌های مربوط به طرح پرداخت میباشد.

خریداران ممکن میباشد با کل اصطلاحات حقوقی و مالی مستعمل در‌این قراردادها آشنا نباشند، به همین برهان میباشد که مشورت دریافت کردن از یک نماینده قانونی یا این که مشاور املاک می‌تواند اثر گذار باشد. این متخصصان می توانند به توضیح هر سیرتکامل وضعیت حیران‌کننده امداد نمایند و ارشادوراهنمایی‌هایی در ارتباط مواقعی که هنگام تحقیق توافقنامه می بایست به آن دقت نمائید، ارائه دهند. آن ها همینطور می‌توانند به گفت‌و‌گو در امر حالت تفاهم نامه امداد نمایند و از عادلانه و مناسب بودن آن برای خریدار اعتقاد نتایج نمایند.

بازدید : 9
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 16:22


قوانین رسمی را رعایت فرمایید
رعایت قوانین رسمی: قدم سوم برای اجاره یا این که فروش ملک در قبرس شمالی، تقلید از قوانین رسمی حکم کننده بر بازار ملک و ضمانت حقوق و دستمزد و تعهدات شما میباشد. ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی شما نیاز خواهید داشت:

اخذ تایید صلاحیت خرید: در‌حالتی که شما یک فرنگی می باشید که می‌خواهید ملک خویش را در قبرس شمالی بفروشید، می بایست جواز خرید از شورای وزیران اخذ فرمایید. این سندی میباشد که به شما حق مالکیت املاک در قبرس شمالی و جابجایی آن به فرد دیگری را می‌دهد. شما می بایست برای این تایید صلاحیت در دفتر کار حوزه‌ ای که ملک شما در آن قراردارد درخواست دهید. شما بایستی گذرنامه، مدرک مالکیت، تفاهم نامه فروش خویش را ارسال نمائید و هزینه درخواست 500 لیر را بپردازید. بسته به جواز امنیتی و در دسترس بودن شورای ممکن میباشد تا شش ماه یا این که بیشتر ارتفاع بکشد. وزیران، پروسه تأیید
تفاهم نامه خویش را تصویب فرمائید: در حالتی‌که ملک خویش را در قبرس شمالی اجاره می دهید یا این که می فروشید، بایستی پیاله 21 روز بعداز امضای تفاهم نامه خویش را در اداره تصویب ملک تصویب فرمایید. این فرآیندی میباشد که تفاهم نامه شما‌را در سابقه قانونی به ثبت می رساند و در شکل بروز هرگونه اختلاف یا این که تقلب از حقوق و دستمزد و منافع شما نگهداری می نماید. شما می بایست گذرنامه، مدرک مالکیت، تفاهم نامه خویش را ارائه دهید و هزینه نام نویسی 0.5٪ از اجاره یا این که بها فروش را بپردازید.
مالیات خویش را بپردازید: در حالتی که ملک خویش را در قبرس شمالی اجاره می دهید یا این که می فروشید، بایستی مالیات خویش را به مقامات TRNC بپردازید. مالیات هایی که بایستی بپردازید عبارتند از:
مالیات بر درآمد: این مالیاتی میباشد که بایستی بر درآمد اجاره یا این که فروش خویش بپردازید. نرخ مالیات بر درآمد در قبرس شمالی 10 درصد برای درآمد اجاره و 4 درصد برای درآمد فروش میباشد. شما می بایست پیاله 15 روز بعد از اخذ درآمد خویش را اعلام کرده و مالیات خویش را در اداره امور مالیات پرداخت نمائید.
حق تمبر: این مالیاتی میباشد که بایستی در تفاهم نامه خویش بپردازید. نرخ حق تمبر در قبرس شمالی 0.5٪ اجاره یا این که بها فروش میباشد. شما می بایست کاسه یک ماه بعداز امضای تفاهم نامه، حق تمبر خویش را در اداره امور مالیات پرداخت نمایید.
مالیات بر نفع سرمایه: این مالیاتی میباشد که بایستی بر روی منفعت خویش از فروش ملک خویش بپردازید. نرخ مالیات بر نفع سرمایه در قبرس شمالی 3.5 درصد تفاوت در میان بها فروش و ارزش خرید ملک شما میباشد. شما می بایست پیاله یک ماه بعد از فروش ملک خویش مالیات بر نفع سرمایه خویش را در اداره امور مالیات پرداخت فرمایید.
ملک خویش را برای مشاهده مهیا فرمایید
چهارمی و واپسین مرحله برای اجاره یا این که فروش ملک در قبرس شمالی این میباشد که ملک خویش را برای بازدید مستاجرین یا این که خریداران بالقوه مهیا فرمایید. شما نیاز خواهید داشت:

پاک و منظم: شما می بایست پیش از علامت دادن آن به هر کسی از پاک و تروتمیز بودن ملک خویش باور نتیجه ها فرمایید. شما بایستی هر سیرتکامل وسایل فردی، آشغال یا این که اقلام غیر ضروری را که ممکن میباشد حواس مشتریان شما‌را پرت کرده یا این که پشیمان نماید، بردارید. همینطور می بایست هر اتاق و سطح ملک خویش را گردگیری، جاروبرقی، پاک کردن، جلا دادن و ضدعفونی نمایید.
تعمیر و مرمت: پیش از اینکه ملک خویش را به سایر افراد علامت دهید، می بایست مطمئن گردید که در موقعیت بهتر و کارکردی جای‌دارد. شما می بایست هر سیرتکامل زخم یا این که نقصی را که ممکن میباشد بر کوشش یا این که ظواهر ملک شما تأثیر بگذارد، مانند نشتی، رخنه‌، لکه، خط و خش یا این که فساد اسباب خانگی، تعمیر فرمائید. همینطور ممکن میباشد بخواهید بعضا از تجدید بنا ها یا این که بهبودهایی را اجرا دهید که ممکن میباشد قیمت یا این که جذابیت ملک شما‌را ارتقا دهد، مانند رنگ کردن، کفپوش، نورپردازی یا این که محوطه سازی.
تزئین: شما می بایست پیش از علامت دادن آن به هر کسی مطمئن گردید که ملک شما جالب میباشد. شما می بایست مبلمان و اسباب جانبی خویش را به طوری دکوراسیون و تزئین نمائید که شایسته ترین خصوصیات و پتانسیل ملک شمارا به اکران بگذارد. همینطور ممکن میباشد بخواهید مواقعی مانند گل‌های جدید، شمع‌ها، پرده‌ها، کوسن‌ها یا این که اثر ها هنری را اضافه فرمائید که روحیه و حس مثبتی را برای مشتریانتان ساخت نماید.

بازدید : 18
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 11:36


ضوابط تصویب کمپانی در قبرس شمالی
دولت قبرس شمالی برای گسترش و بسط خویش قانون ها سادگی را برای تصویب کمپانی قرار داده میباشد. بعضا از مهم ترین ضوابط تصویب شرکتهای تجاری در‌این سرزمین ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی دربرگیرنده نکات زیر میباشند.

ضابطه‌های مالیاتی
ضابطه‌های مرتبط با چارت سازمانی
ضابطه پرداخت حقوق و دستمزد و بیمه کارمندان
ضابطه‌های منحصر به فرد مرتبط با نوع کمپانی
موقعیت تصویب کمپانی در قبرس شمالی
تصویب کمپانی در قبرس شمالی | قبرس سو‌مین جزیره بلندمرتبه دریای کاسپین میباشد. جزیره قبرس شمالی قسمت پایین در دست گرفتن ترکیه در جزیره قبرس میباشد. در سال 1960 قبرس به دو ایالت غیروابسته تقسیم شد. از سال 1974 قسمت شمالی با اسم TRNC (جمهوری ترکی قبرس شمالی) سالانه پذیرای هزاران توریست از روش هوا و دریا میباشد. سواحل شنی بسیار خوشگل و دارای شهرت ترین و زیباترین گل های وحشی در اینجا رویش می نمایند. در جای جای از قبرس شمالی، اثرها تاریخی متعددی برای دیدن وجود داراست. درصد بالایی از منبع درآمد قبرس شمالی از روش توریسم تأمین می‌شود.

جمهوری قبرس شمالی پایین بررسی جمهوری ترکیه است. واحد پول قبرس شمالی لیر ترکیه میباشد و دیدنی میباشد بدانید که تعداد کثیری از خزانه های ترکیه در قبرس شمالی شعبه دارا‌هستند.

مسافرت به قبرس شمالی از رویکرد های مختلفی قابلیت و امکان پذیر میباشد. یکی سریع ترین روش های دریافت اقامت دایم، تصویب کمپانی در قبرس شمالی است. تصویب کمپانی در قبرس چه قوانینی داراست؟ گونه های شرکتهای قابل تصویب در قبرس کدامند؟ چه معیار میزان دارایی برای تصویب کمپانی نیاز میباشد.
چرا در قبرس شمالی کمپانی تصویب کنیم؟
سوالی که می اقتدار از خویش پرسید این میباشد که چرا می بایست در قبرس شمالی شرکتی را تصویب نماییم؟ دلایل مختلفی برای این دستور وجود دارااست که به برخی از مهمترین آن اشاره خوا‌هیم کرد. در مرتبه اولیه بایستی بگوییم که درین مرز و بوم امنیت مالی بالا است. شما با تصویب کمپانی درین مرزوبوم میتوانید اقامت دایم و همینطور گذرنامه این مرزوبوم را اخذ نمائید. کمترین واحد سنجش خرابی اداری در حوزه‌ علاوه بر سپرده گذاری سودمند وجود دارااست.
درباره تصویب کمپانی در قبرس
دولت قبرس شمالی در سال های اخیر که در مسیر بسط ی اقتصادی گام برداشته میباشد، برای سرمایه گذاران فرنگی فرصتی طلایی را مهیا آورده میباشد. جمهوری شکاف قبرس شمالی (TRNC) مجال های جدیدی را برای سرمایه گذاران در دور و اطراف اقتصادی درحال بسط خویش ارائه میدهد. غرض مهم سرمایه گذاران داخلی و فرنگی، ساخت یک بنیان شرکتی در‌این سرزمین میباشد. قانون اساسی کشور تشکیل شرکتهای در جمهوری رخنه‌ قبرس شمالی، ضابطه LAW CAP 113 اسم دارااست. این ضابطه، همه ضوابط موردنیاز الاجرا در شرکت های، فرآیند تشکیل شرکتهای و ارگان ها و اختیارات و مسئولیت های آن‌ها را انتخاب می نماید.

معرفی گونه های کمپانی قابل تصویب در قبرس شمالی
تصویب اشکال شرکت ها تحت در جزیره قبرس قابلیت و امکان پذیر میباشد :

کمپانی تجار انفرادی
موسسه ها مشارکتی
تصویب شرکت ها دارای مسئولیت محصور محلی
تصویب شعبه های شرکتهای محصور فرنگی
تصویب کمپانی حیطه آزاد
تصویب شرکت ها تجاری فی مابین المللی

بازدید : 11
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 12:21


اقامت در قبرس شمالی از روش تمکن مالی و وضعیت همگانی آن
قبرس کشوری میباشد بنا شده در دریای شمال که امروزه یکی مقصدهای دوستداشتنی برای مهاجران ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی محسوب میشود.

این مملکت مشمول دو بخش شمالی و جنوبی می باشد که بخش شمالی آن جزء اتحادیه اروپا و تحت عنوان قبرس اروپایی شناخته می گردد. قبرس اروپایی سالیان میباشد که به شیوه متعدد قابلیت دریافت اقامت و گذرنامه را برای متقاضی ها سرتاسر جهان مهیا نموده است، که به واسطه‌ی آن اشخاص متفاوت با اعتنا به شرایطشان یکی این‌شیوه‌ها را گزینش کرده و جهت دریافت اقامت این مملکت مبادرت می‌کنند. یکی این شیوه‌ها اخذ اقامت از روش تمکن مالی می باشد که به‌دنبال به حالت اخذ اقامت در قبرس شمالی از روش تمکن مالی و خصوصیت‌های آن خوا‌هیم پرداخت.

با به کارگیری از این شیوه که غیر تحصیلی است، اشخاص میتوانند با ثابت تمکن مالی و منبع درآمد خویش که در فارغ قبرس به آن دست یافته‌اند و همینطور سوای نیاز به تصویب کمپانی و خرید ملک، قابلیت اقامت این مرز و بوم را داشته باشند. این نوع اقامت بیشتر متناسب با حالت خانواده‌هایی میباشد که قصد دارا هستند با داشتن سرمایه کافی، پیرو راهی سهل وآسان و مطمئن جهت دریافت اقامت در یکی‌از کشورهای اتحادیه‌ی اروپا می باشند.

وضعیت اقامت در قبرس شمالی از روش تمکن مالی
این نوع اقامت به‌طور هر ساله تمدید می شود.
اخذ کنندگان این اقامت نباید بیشتر از ۹۰ روز در فارغ قبرس بمانند.
متقاضی ها پس از هفت سال اقامت درین مرزوبوم می توانند برای گذرنامه مبادرت نمایند.
اشخاصی که دارنده این نوع اقامت میباشند، اذن فعالیت را نداشته مگر اینکه شرکت‌ یا این که تیم‌ای از آن ها دعوت به همیاری کرده یا این که خویش فرد به تصویب کمپانی مبادرت نماید و ویزای شغلی اخذ کنند.
ضمن ارائه مدارک فردی برای اخذ اقامت از این روش، قابل ذکر میباشد که در قبال هرمورد از اشخاص بالای ۱۸ سال مبلغ ۱۰.۰۰۰ یورو و هرکدام فرزند ذیل ۱۸ سال مبلغ ۵.۰۰۰ یورو به عنوان خویش حمایتی در اکانت بانکی شخص در قبرس امانت خواهد شد. این مبلغ اصلا بلاک نمیباشد و از به عبارتی آغاز امکان برداشت را دارااست.
هزینه‌های معاش در قبرس شمالی
در‌حالتی که می خواهید طرح ریزی ظریف و اصولی برای سفر داشته باشید، بایستی کل هزینه‌های راجع معاش در مرز و بوم مقصد را مد حیث داشته باشید و نظارت نمایید. عالی میباشد بدانید که واحد پول قبرس یورو میباشد و با دقت به ارتقا نرخ ارز، برآورد هزینه معاش، دست کم در سال اولیه امری الزامی و شایان توجه میباشد. به صورت معمول می‌قدرت اعلام‌کرد که هزینه معاش برای یک خانواده ۴ نفره حدود ماهیانه ۳۰۰۰ یورو میباشد و هزینه معاش در قبرس شمالی برای نفر به تنهایی حدود ماهیانه ۱,۳۷۱ یورو هست.

نقش نماینده قانونی برای اقامت در قبرس شمالی از روش تمکن مالی
سفر میتواند یک کدام از تصمیم‌های بسیار اساسی برای هر شخص تلقی گردد. شما برای این تصمیم اساسی نیاز مطلقا به پژوهش ها بزرگ و اصولی خواهید داشت، که می بایست کلیه حالت کشورهای متفاوت را بربا اعتنا به تجهیزات خویش گزینه پژوهش قرار دهید. طریق‌های مهاجرتی غالبا بر مبنا سیاست‌های داخلی و فرنگی هرکشوری مد حیث گرفته میشود و یک فرآیند اثبات ندارند. پس در صورتیکه شما یک تصمیم دور از شوخی برای هجرت دارید، می بایست هر چه زودتر پژوهش ها خویش را آغاز فرمایید.

شما در این شیوه نیاز به یک نماینده قانونی و مشاور حرفه ای و با تجربه در کارها مهاجرتی خواهید داشت. هر که احاطه بدون نقص بر همگی نحوه‌های هجرت و با در لحاظ داشتن موقعیت کشورهای متفاوت، بتواند آیتم‌های متناسب با حالت شما‌را پیش رویتان قرار داده و این‌شیوه را برای شما هموار نماید. در صورتی‌که قصد اخذ اقامت قبرس شمالی از روش تمکن مالی را داشته و یا این که هر نحوه و مرزوبوم دیگری، بتواندبا امداد بضاعت‌هایش و با مجموعه زبده و حرفه ای خویش از صفر تا صد روند شما‌را نرم‌افزار و ساپورت نماید.

بازدید : 15
پنجشنبه 30 فروردين 1403 زمان : 14:13


با فرآیند تصویب کمپانی در قبرس شمالی آشنا گردید
قبرس شمالی به خیال و خاطر ثبات اقتصادی خوب، نرخ مالیات زیر، و اقتصاد روبه‌رشدی که دارااست، یک کدام از شایسته ترین مورد‌ها برای تصویب کمپانی ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی شما به حساب می‌آید.
تصویب کمپانی در قبرس شمالی
این ایام بخش اعظمی از مدیران در سراسر عالم مبادرت به تصویب کمپانی در قبرس شمالی می‌نمایند. در‌صورتی‌که شما نیز به پندار تصویب کمپانی در‌این مرزوبوم افتاده‌اید، به‌دنبال مقاله هرچه بایستی بدانید را به شما میگوییم. ولی پیش از آن بایستی بگوییم فرآیند تصویب کمپانی در یک مملکت فرنگی روند‌ای وقت گیر و مملو از کاغذبازی‌های اداری میباشد. البته شما ناچار نیستید وقت و انرژی‌تان را در‌این کاغذبازی‌ها و روند‌های خسته کننده هدر بدهید. وکلا و کارشناسان ما به نمایندگی از شما صفر تا صد پروسه فعال سازی کمپانی در قبرس شمالی را برای شما اجرا می دهند.

درصورتی که هنوز مطمئن نیستید، می توانید با ما تماس حاصل نمایید و مشورت بدون‌پول اخذ نمایید. با اخذ مشورت کردن مجانی میتوانید تصمیم بگیرید که آیا مایل می باشید کارتان را به تیم ما بسپارید یا این که خیر. حتی درصورتی که در غایت مایل به‌این فعالیت نباشید گشوده هم ضرروزیان نکرده‌اید چون دست کم یک مشورت اخذ نموده‌اید.

این مقاله را بخوانید و آن گاه در شرایطی‌که سؤالی در ذهنتان باقی ماند، با ما تماس حاصل نمایید.

یک‌سری نوع تصویب کمپانی در قبرس شمالی وجود داراست؟
یک مرحله اصلی در تصویب کمپانی در قبرس شمالی این میباشد که نوع شرکتتان را معلوم نمایید. اشکال مختلفی از کمپانی‌ها در قبرس شمالی وجود دارااست که هرکدام قانون ها خاص خویش را دارا‌هستند. درین قسمت به گونه های تصویب کمپانی در قبرس شمالی و توضیحات آن ها میپردازیم تا شما بتوانید تصمیم بگیرید که کدام نوع تصویب کمپانی برایتان مطلوب میباشد:

1. کمپانی‌های تجاری شخصی
افراد حقیقی وواقعی که قصد کار در هر صنعتی به عنوان مثال کسب و کار، کشاورزی، ساخت، و ارائه سرویس ها را دارا‌هستند می توانند با تصویب این نوع کمپانی به اسم خویش استخراج و کارشان را فعال‌سازی نمایند. تصویب مشاغل افراد حقیقی و واقعی در اداره تصویب کمپانی‌ها جاری ساختن میشود. بیزنس انفرادی وابسته به فرد واقعی میباشد و تعهدات این کسب و کار به ذمه فرد حقیقی وواقعی (صاحب و مالک) است. همگی درآمدها و مالیات‌های نتیجه ها از عمل‌های این موسسه نیز به ذمه صاحب و مالک است.

کمپانی‌های مشارکتی
یک کمپانی سرمایه‌گذاری مشترک کل شغل های اداری و مالی را خودش اعمال می دهد. منفعت نتایج از شرکت کردن در‌این نوع کمپانی‌ها دربرگیرنده مالیات بر درآمد نمیشود؛ یعنی هرکدام از شرکا به طور غیر وابسته وظیفه پرداخت مالیات از درآمد خویش را دارااست. همینطور هریک از شرکا شخصاً مسئول سهم خویش از زیان کمپانی و تعهدات آن میباشد.

کمپانی متعهد محصور
یکی‌از مهمترین سیاستی که می بایست هنگام تصویب کمپانی وفادار محصور محرمانه بگیرید این میباشد که آیا کمپانی دارنده املاک خواهد بود یا این که نه. این تصمیم بر نرم‌افزار‌ریزی ساختار کمپانی تأثیر می گذارد. چون درصورتی که ساختار شرکتی مطلوب برای این نوع کمپانی‌ها وجود نداشته باشد، در گیر محدودیت‌هایی خواهید شد. چه‌طور؟

اگر که کمپانی به خواسته علم آموزی و مراقبت اموال غیرمنقول به تصویب رسیده باشد، اکثریت سهام‌داران و هیئت مدیره نباید متشکل از افراد واقعی یا این که حقوقی فرنگی باشد.

کمپانی دارای مسئولیت محصور به‌این مفهوم میباشد که مسئولیت سهام‌داران در ازای تعهدات کمپانی محصور به بها سهام آن‌ها میباشد. کمپانی‌های متعهد محصور به دو مجموعه کمپانی‌های غیرخصوصی دارای مسئولیت محصور و کمپانی‌های محرمانه دارای تعهد محصور تقسیم می شوند.

در کمپانی‌های محرمانه وفادار محصور دستکم تعداد سهام‌داران 2 نفر و دستکم مدیران 1 نفر هست.
در کمپانی‌های غیرخصوصی وفادار محصور دست کم تعداد سهام‌داران 7 نفر و دست‌کم تعداد مدیران 2 نفر است.
تبصره: در کمپانی‌های بامسئولیت محصور، سهام‌داران مختارند سهام خویش را به فردی که سهام‌دار کمپانی وجود ندارد، واگذار نمایند.

بازدید : 7
چهارشنبه 29 فروردين 1403 زمان : 13:03


دستکم سرمایه مورد نیاز برای تصویب کمپانی
سرمایه مورد نیاز جهت تصویب کمپانی در قبرس شمالی به نوع کمپانی و حالت آن بستگی دارااست. قابل ذکر میباشد که فعال‌سازی کمپانی در قبرس شمالی ضمن سرمایه نخستین، هزینه‌های جانبی دیگری هم دارااست. در شکل داشتن دشست کم سرمایه اول 65 هزار یورو می توانید جهت فعال‌سازی یک کمپانی خدماتی مبادرت نمائید. قابلیت و امکان فعال‌سازی حصول‌وکارهای متعدد در قبرس شمالی ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی با دست کم سرمایه اول 65 هزار یورو وجود داراست.

با این وجود، در صورتی پیرو تصویب کمپانی در موضوع صادرات و واردات می باشید، به سرمایه نخستین بیشتری نیاز پیدا میکنید. دست کم سرمایه نخستین برای احداث کمپانی‌های صادرات و واردات در مرزو بوم قبرس، 171 هزار یورو خواهد بود. فراموش نکنید که 171 هزار یورو فقط سرمایه اول میباشد. در فیض، با به حساب آوردن هزینه‌های مرتبط با تصویب کمپانی در قبرس شمالی به سرمایه 250 هزار یورویی نیاز پیدا خواهید کرد.
هزینه تصویب کمپانی در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
سرمایه‌گذاران فرنگی که قصد تصویب کمپانی در مرز و بوم قبرس را دارا هستند، مطلقاً بایستی هزینه‌های مرتبط با این شغل را در حیث بگیرند. هزینه‌های تصویب کمپانی در قبرس اروپایی مشمول هزینه‌های مختلفی می شوند. این هزینه‌ها را می‌اقتدار به تعدادی تیم تقسیم‌بندی کرد:

هزینه‌های مرتبط با تصویب‌اسم یا این که فعال سازی کمپانی
او‌لین و شاید مهمترین هزینه تصویب کمپانی در قبرس شمالی یا این که اروپایی مرتبط با هزینه تصویب‌اسم و فعال سازی کمپانی میباشد. هزینه مرتبط با تصویب‌اسم و راه اندازی کمپانی تنها یکبار در اولِ شغل پرداخت گردد. اکثری از ارائه‌دهندگان سرویس ها، کمپانی‌هایی با هزینه تصویب‌اسم کمتر از 500 یورو را توصیه دهند. به‌این نکته اعتنا داشته باشید که هزینه تصویب‌اسم 500 یورویی سوای هزینه‌های مازاد از قبیل تنظیم سندها نخستین میباشد. در فیض، هزینه آخری بیشتر از این پول گردد.

مجموعاَ، هزینه فعال‌ساز‌ی و تصویب کمپانی در قبرس شمالی تا 4 هزار یورو تقریب زده میگردد. ولی، برای تصویب کمپانی‌های خرد‌خیس فقط می بایست نیمی از این پول (دربین 1200 تا 3000 یورو) را هزینه نمائید. هنگام تصویب کمپانی، چگونگی سرویس ها را بر هزینه تصویب‌اسم و فعال‌ساز‌ی ترجیح دهید.
هزینه‌های هر ساله
مراد از هزینه‌های هر ساله، هزینه سرویس ها و تصویب دفتر کار میباشد. هزینه سرویس ها خویش مشمول هزینه حسابدار و نماینده قانونی میگردد. از سوی دیگر، محل کار تصویب گردیده کمپانی در قبرس نیاز به دبیر دارااست. هزینه مرتبط با دبیر و تصویب محل کار نیز جز هزینه‌های هر ساله تصویب کمپانی در قبرس به شمار می‌رود. کمپانی‌های قبرسی همه دارنده منشی میباشند. اما، اکثری از کمپانی‌ها استخدام یک نماینده قانونی دارای اعتبار جهت جاری ساختن کارها به مکان منشی را ترجیح میدهند. نماینده قانونی با اختیاراتی که دارااست، می تواند درخواست‌های گوناگون رسمی را تهیه و تنظیم و امضا نماید. هزینه‌های هر ساله، هزینه مرتبط با نماینده قانونی را نیز پوشش می دهد.

هزینه‌های مرتبط با حسابداری و حسابرسی
یکی‌از دیگر از مهم ترین هزینه‌های مرتبط با تصویب کمپانی در قبرس شمالی، هزینه حسابداری و حسابرسی میباشد. اکثری از اشخاص، این دو هزینه را یکسان می دانند. با این وجود، تفاوت بسیار متعددی بین هزینه‌های حسابداری و حسابرسی وجود دارااست. به مراد فهم این تفاوت‌ها قطعاً بایستی به دو آیتم اعتنا داشته باشید: تعداد معاملات ایفا گرفته در یک ماه یا این که سال و حجم کمپانی.

همان گونه که در مراحل تصویب کمپانی اشاره شد، درخواست کننده به طبعً بایستی برای اخذ کد مالیاتی به اداره درآمد داخلی قبرس مراجعه نماید. بعد از آن، اکانت‌های کمپانی سالانه به مراد پرداخت مالیات می بایست حسابرسی شوند. کمپانی‌هایی که در نصیب ارزش افزوده تصویب‌اسم کرده‌اند، ملزم می‌باشند اظهارنامه مالیاتی خویش را هر سه ماه یکبار تحویل دهند. این اظهارنامه مالیاتی برای تحقیق ارزش افزوده میباشد.

کلاً، هزینه‌های مرتبط با حسابداری و حسابرسی تصویب کمپانی در قبرس شمالی از 1200 یورو در سال استارت میگردند. دقت داشته باشید که‌این هزینه‌ها بسته به نوع کمپانی متغیر می باشند.

بازدید : 9
دوشنبه 27 فروردين 1403 زمان : 13:04


هزینه‌ های تصویب کمپانی در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
به عبارتی‌طور که پیش‌از این گفتیم برای احداث کمپانی در قبرس شمالی به مبلغ صدهزار دلار نیاز دارید؛ البته هزینه‌های احداث کمپانی در‌این سرزمین به پرداخت صدهزار دلار ختم نمی شود. برای احداث کمپانی در قبرس شمالی هزینه‌های جانبی مختلفی وجود دارااست که پرداخت یا این که عدم پرداخت آن به نوع کمپانی بستگی دارااست. گونه های هزینه‌های تصویب کمپانی در قبرس شمالی دربرگیرنده ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی مفاد تحت میباشد:

هزینه تمبر برای ارسال اظهارنامه
همگی کمپانی‌های تصویب گردیده در قبرس شمالی ملزم میباشند یک توشه در سال اظهارنامه‌ای را به اداره تصویب کمپانی‌های قبرس شمالی ارسال نمایند. ارسال اظهارنامه برای اداره تصویب کمپانی‌ها نیاز به تمبر دارااست که ارزش آن ۱۰۰ یورو میباشد. قابل ذکر میباشد که اطلاعات دردسترس در اظهارنامه مشمول اطلاعاتی راجع‌به مهم ترین اتفاقات و رویدادهای کمپانی در سال اخیر میباشد.

پرداخت مالیات دولت
تمامی کمپانی‌هایی که در قبرس شغل می‌نمایند بایستی تا 30 ژوئن هر سال نسبت به پرداخت مالیات دولت مبادرت نمایند. چنانچه که کمپانی‌ها در طول معلوم مالیات دولت را پرداخت نکند ضررهای بزرگی آن‌ها‌را انذار میکند و احتمال فسخ شدن تایید صلاحیت کار کمپانی نیز وجود داراست. در‌صورتی‌که طبق قانون ها تایید صلاحیت کمپانی فسخ گردد هزینه بازگرداندن کمپانی 500 یورو میباشد؛ البته در شرایطی که بیشتر از دو سال ارتفاع بکشد کمپانی متبوع ملزم میباشد 750 یورو پرداخت نماید.براین اساس خوب میباشد در زمان شغل در قبرس شمالی به مقررات مالیاتی پایبند باشید.

هزینه‌های مرتبط با تصویب‌اسم و فعال‌سازی کمپانی
هزینه تصویب‌اسم و فعال‌ساز‌ی کمپانی جزو هزینه‌های نخستین تصویب کمپانی در قبرس شمالی میباشد که صرفا یک توشه آن را پرداخت میکنید. عده ای که قصد احداث کمپانی در قبرس شمالی را دارا هستند در اولِ فعالیت هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ یورو تا ۴۰۰۰ یورو را به یک مجموعه حقوقی پرداخت می‌نمایند تا فرایند رسمی تصویب کمپانی را برای آن ها جاری ساختن دهد. اما در بعضی موردها کمپانی‌های ارائه‌دهنده سرویس ها حقوقی بها‌های تحت‌تری را نیز اعلام می‌نمایند؛ ولی پس از استارت به عمل هزینه‌های مازاد دیگری را نیز از شما اخذ می‌نمایند.
هزینه سالیانه تصویب کمپانی در قبرس شمالی
هزینه‌های سالیانه احداث کمپانی در قبرس شمالی مشمول مفاد نظیر استخدام منشی یا این که نماینده قانونی، دبیر، سردفتر و حسابدار میباشد. درصورتی‌که یک نماینده قانونی را به‌مکان منشی تعیین فرمائید همه امور با سهولت اجرا میگردند. از طرف دیگر نماینده قانونی به‌تیتر منشی کمپانی می تواند هر هیبت یا این که درخواستی را برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی تهیه و تنظیم کرده و امضا نماید.
خلال این هزینه‌های مرتبط با حسابدار و حسابرسی متغیر میباشد و به کارداران مختلفی نظیر تعداد معاملات انجام یافته در کمپانی در یک ماه یا این که 1‌سال و تعالی یا این که خرد بودن کمپانی بستگی داراست.
مدارک ما یحتاج برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی
درصورتی‌که نمی خواهید به‌خیال ناقص بودن مدارک فرایند کاری شما به تعویق بیفتد همگی مدارک حافظه گردیده را به هم پا داشته باشید:

بیزینس پلن یا این که طرح تجاری
سوابق کاری
رزومه تحصیلی
مدارک هویتی نظیر گذرنامه
سند عدم سو پیشینه کیفری
مدرک تمکن مالی
هیبت‌های مربوط به تصویب کمپانی
عکس پاسپورتی تازه

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 25
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 222
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی